donderdag 6 november 2014

Villa Eden - Bali - photography door Karen Hoogland
Interieurfotografie - Zakelijke fotografie- Portretfotografie 

Bali is een fotogeniek Indonesich eiland. Het eiland meet 5561 km2, en telt meer dan 3 miljoen inwoners. Voor mij mijn 2de thuis. Wat geeft je over het algemeen het gevoel van thuis komen/thuis zijn? Als ik aan Bali denk zie ik onbeschrijfelijk veel mooie beelden (foto's in je mind) voor me: de kleuren, de glimlachen, de bloemen waaronder de mooie serene witte frangipane bloem, de mooie mensen in balinezen ceremonie kleding tijdens de tientallen ceremonies , de niet te evenaren sun-set, de surfers in het vroege ochtendlicht, de rijstvelden met de kleur groen van een granny smith appel, de soms woeste branding en de ingetogen uitingen van het hindoeïsme. 
De afgelopen jaren heb ik er qua interieur me ook kunnen uitleven, verschillende mooie villa's heb ik er mogen fotograferen voor opdrachtgever www.balion.com. Hier een paar voorbeelden van promotie fotografie door Karen Hoogland Photography voor Villa Eden te Bali.
Het volgende verblijf naar dit paradijselijke eiland zit alweer in de planning..

www.karenhoogland.com






Geen opmerkingen:

Een reactie posten